לוח מגנטי לעידוד והצלחה ושיפור יחסי הורים ילדים

רואה את עצמך הורה משקיען?
כנסו להתרשם ממגוון לוחות מגנטים אשר מאוד מסייעים בתפקוד היומי בבית>>
המאמר הזה מיועד עבורכם, הורים יקרים,
ב'מגה מרי' חושבים צעד אחד קדימה עבור הורים כמוכם ובשבילכם, אנו מגישים באהבה לוח מגנטי מחיק למגוון שימושים בבית ולבית הספר מבית 'מגה מרי'. כך, יקיריכם יקבלו איכות חיים ביום יום מסודר, נינוח, יציב אהוב ומחבק.

לוח התנהגות

סדר יום יציב, רגוע ומאורגן עם פידבק להתנהלות אחראית ובוגרת, הם משמעותיים עבורנו וחשובים פי כמה ליקירנו.
רציתם לשפר את האווירה בבית? חשבתם לשתף את הילדים בעשיה הביתית או אולי במבצע קימה והתארגנות זריזה לבית הספר עם הכנת שיעורי בית בצורה עקבית ומסודרת?
עשו את זה בכיף והנאה: חשבו על מבצע מדליק בבית והציבו משימות קטנות להגעה ליעד וכמובן, לוו את המבצע הזה עם לוח מגנטי מחיק מבית 'מגה מרי'.
תופתעו לגלות את ההנאה הרבה שטמונה במבצע עם לוח מחיק מחוייך וצבעוני עם דמויות מדליקות ואטרקטיביות עם לוח התנהגות .

 

טבלת הצלחות

לכולנו חשוב מהצלחות ילדנו, אכפתיות ושימת לב הן המנוע לכך וזהו הזמן למנף את ההצלחות הקטנות – גדולות של יקירכם בטבלת הצלחות מעודדת.
תקופה קשה? גם זה אפשרי. עם לוח מחיק תוכלו לעבור ככל תקופה מורכבת כמעבר דירה או עליה לבית הספר בפסיעות קטנות-גדולות.
שלבו את טבלת ההצלחות המותאמת לילדכם. תוכלו לבחור משימות מן המגוון שבהוצאות 'מגה מרי' או לשלב מטלות קטנות בכתיבה אישית ומחיקה על לוח הצלחות שלנו.

 

טבלת אוכל

אם גם אתם מגלים כל בוקר מחדש התלבטות ודיונים סביב המקרר, קבלו את טבלת האוכל שלנו – להשלמת בוקר משביע, חיכני וכיפי כל יום מחדש.
בטבלת האוכל המחיקה שלנו תקבלו טבלה צבעונית ומשכנעת בה הסנדוויצי'ם כבר נבחרו מראש והאוכל לארוחה המשפחתית ידוע, אהוב על כולם ונאכל עד הגרגיר האחרון.

לרכישת לוח מגנטי מחיק – טבלת הצלחה והתנהגות>>
לרכישת לוח מגנטי מחיק – טבלת אוכל >>