למה לקנות מדבקות מקוריות של מרי הפצה

כשהמקלדת הישנה והאהובה, זו שהתרגלתם אליה במשך שנים, הופכת דהויה והאותיות נמחקות מהמקשים, אתם מתלבטים האם להיפרד ממנה או לנסות ולתקן את המצב. מדבקות למקלדת הן אמצעי פשוט וקל לשדרג את המקלדת הישנה ולהמשיך להשתמש בה כמה שרק תרצו.

מדבקות מקוריות למקלדת של מגה מרי הפצה הן הטובות ביותר. אלו כמה מהיתרונות הבולטים שלהן.

מדבקות חזקות ועמידות

אחת הבעיות עם מדבקות למקלדת היא שהן מתקלפות בקלות ונשחקות. מה שמחייב אותנו להחליף בכל כמה זמן את סט המדבקות. המדבקות של מרי הפצה חזקות במיוחד ועמידות לאורך זמן. הן לא מתקלפות ונותרות ברורות גם לאחר שימוש רב.

ייצור מחומרים איכותיים מאד
כדי שהמדבקות יחזיקו מעמד, לא יתקלפו וההדפסה תהיה ברורה צריך להשתמש בחומרי גלם איכותיים. אנחנו מייצרים מדבקות מדיו איכותי מאד, שמודפס על מדבקה חזקה. אנחנו משתמשים במדבקות בעלות דבק עמיד שנצמד אל מקשי המקלדת ולא מחליק או מתייבש.

בקרת איכות ללא פשרות
כדי שכל סט מדבקות שיוצא מהמפעל שלנו ישמש את בעליו במשך זמן רב, אנחנו לא מוותרים על בקרת איכות רצינית. בלי פשרות. אנחנו בודקים כל פרט במדבקה על מנת שתוכל להתאים למקלדת שלכם ולספק לכם שימוש נוח במקלדת.

רק תוצרת הארץ
מדבקות למקלדת של מגה מרי הפצה מיוצרות כאן בישראל. העובדים שלנו, הספקים והלקוחות נמצאים כאן ואנחנו מייצרים עבורכם את המדבקות הטובות ביותר, ברמה הגבוהה ביותר.
לא צריך להתלבט כשעומדים מול מקלדת דהויה. כל מה שצריך לעשות הוא לפנות למרי הפצה ולהנות ממדבקות למקלדת באיכות ללא פשרות ועם עמידות לאורך זמן. רק להחליף ולהמשיך להקליד במרץ.

לפרטים נוספים ולהזמנות התקשרו אלינו ונשמח לסייע: 052-5080220