חריטה על מקלדת או מדבקות למקלדת
חד משמעית – מדבקות למקלדת המקוריות של מגה מרי הפצה !!
♦ פיתרון מידי ואיכותי להוספת שפה או חידוש מקלדת בדקות
♦ עמידות לאורך שנים
♦ אין צורך לקחת לחנות ולהמתין שעות או ימים
♦ זול וזמין הרבה יותר!

לאחר כמה שנים של שימוש במקלדת, אנחנו מתחילים לראות אותה מתעייפת יותר ויותר. האותיות נמחקות לאט לאט מהמקשים ומי מאיתנו שלא מקלידים הקלדה עיוורת מוצאים את עצמם מתמודדים עם השאלה האם להחליף את המקלדת או לשלוח אותה לתיקון.
מי שבוחר באופציה השניה שולח את המקלדת לחריטה, אז חורטים על המקשים הישנים את האותיות.
כיום יש פתרון יעיל הרבה יותר, הזמנת מדבקות למקלדת.
ברגע אחד אפשר להדביק על המקשים את המדבקות המעוצבות, בקלות ובלי לשלוח את המקלדת לתיקון ולהנות משימוש חוזר נוח ונגיש, שבו כל אות ברורה.

תיקון המקלדת תוך 10 דקות
בניגוד לחריטה שדורשת מאיתנו לקחת את המקלדת לתיקון במעבדת מחשבים מתמחה, מדבקות מספקות לנו את הפתרון המהיר ביותר. הדבקת המדבקות שמגיעות בגיליון מסודר אורכת לא יותר מעשר דקות ולאחריהן אפשר להשתמש במקלדת בהנאה רבה!
המדבקות של מרי הפצה הן מדבקות חזקות במיוחד, שמאפשרות לכם תוך 10 דקות להנות ממקלדת שתישאר איתכם למשך שנים. המדבקות עשויות מחומרים עמידים מאד וההדבקה נעשית באמצעות דבק חזק, שגורם למדבקה להיצמד היטב על המקשים עד שתחליטו להסיר אותם.

הסוף לערימת המקלדות המיותרות
כמעט בכל בית או משרד יש ערימה של מקלדות שנשחקו עם השנים. באמצעות המדבקות היעילות של מרי הפצה אפשר לתקן את המקלדות ולמנוע מהערימה לגדול. כל מקלדת יכולה לזכות בחיים חדשים בלי שתשקיעו בתיקון יקר שלוקח זמן. מהיר וזמין, קל ופשוט ועושה את העבודה.

אז בפעם הבאה שאתם מגלים שהמקלדת שלכם כבר לא מציגה את האותיות כמו שצריך, הזמינו מדבקות ממרי הפצה ותהנו מתיקון בצ'יק של המקלדת הישנה באמצעות מדבקות איכותיות ועמידות לאורך זמן.
מומלץ ביותר לרכוש את הסט של המדבקות הזוהרות ובכך להנות גם מחידוש המקלדת וגם ממקלדת עם אותיות מוארות ומאוד ברורות ונוחות לעבודה!

לפרטים נוספים והזמנות פנו אלינו טל – 052-5080220