תקנון האתר

אנו מברכים על כניסתכם לאתר "מגה מרי הפצה" (להלן: "האתר"). השימוש באתר כפוף לקריאתו ולהסכמתו של כל גולש לתנאי תקנון זה. השימוש באתר, בתכניו, בשירותים וברכישת המוצרים תעשה בכפוף למופיע במסמך זה ובהתאם להנחיות המופיעות באתר עצמו. תנאי השימוש באתר מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ומיועדים לגברים ונשים כאחד. בכל מקום בתקנון בו מופיעה המילה ”חברה”, תהא הכוונה בנוסף גם לאתר, לשירותים הניתנים באתר, לעובדי האתר, עובדי החברה, בעלי המניות בחברה וכל בעל תפקיד באתר בחברה. החברה זכאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא כל התראה מוקדמת, לשנות מעת לעת תקנון זה וכמו כן את תנאי השימוש באתר, מבנה האתר, תוכן האתר וכל מה שתמצא החברה לנכון ע"פ שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש. תנאים אלו יחייבו החל מרגע פרסומם באתר. המשתמש לא יגיש כל תביעה שהיא נגד האתר בגין שינויים ו/או תקלות אלו שהתרחשו תוך כדי עדכון האתר.

המחירים באתר

כל המחירים המופיעים באתר כוללים מע"מ. בנוסף, האתר עשוי להציג או למכור מוצרים, שרותים ו/או מחירים השונים מאלו הקיימים בסניפי החברה, ולפיכך לא תהיה כל אפשרות לדרוש או לבצע קנייה בסניפי החברה של מוצרים, שרותים ו/או מחירים בהתבסס על המופיע באתר.

קישורים באתר

באתר עשויים להמצא קישורים לאתרים שונים ברשת האינטרנט. פרסום קישורים באתר אינו מעיד על הסכמת האתר לתוכן המופיע בעמודים המקושרים וכן האתר אינו ערב לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם ולנוהגי בעלי התכנים בתחום הפרטיות. החברה אינה יכולה להתחייב כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו לדפי אינטרנט פעילים. החברה רשאית לנהל את פרסום הקישורים בהתאם לשיקול דעתה המוחלט.

קניין רוחני

זכויות היוצרים, הקניין הרוחני, התכנים, קוד האתר ועיצובו שמורים להנהלת האתר ו/או לצד ג' בהתאם להסכמים ובאישור שימוש. משום כך, קיים אסור מוחלט להפיץ, להציג, להעתיק, לשנות ולעבד כל דבר הקשור באתר תכניו המהותיים או הצורניים, בין על ידי הלקוח ובין באמצעות או בשיתוף צד שלישי, בכל דרך או אמצעים, בין אם אלקטרוניים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת, ללא קבלת הסכמה בכתב ומראש מהחברה, זאת בהתאם ובכפיפות לתנאי ההסכמה, במידה וזו תינתן.

משלוח חומר פרסומי

הסכמתו של הלקוח לתנאי תקנון זה, מהווה את הסכמתו למשלוח דברי פרסומת על פי חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 40) התשס"ח – 2008 (להלן: "החוק"). מובהר כי במידה ויסכים הלקוח לתנאים אלו, הלקוח יהיה רשאי לחזור בו בכל עת מהסכמה זו, וזאת בתנאי כי ישלח הודעה מסודרת כדי להפסיק משלוח תוכן זה – על הלקוח לבצע הסרה מסודרת דרך לינק קישור המיועד לכך במייל שקיבל, או למלא טופס בקשה שכותרתו "הסרה מרשימת התפוצה", דרך אפשרות "צור קשר" באתר או לחילופין לשלוח מייל עם בקשת הסרה. כל עוד הלקוח לא ביטל את הסכמתו לקבלת דברי פרסומת, החברה רשאית, בכפוף לחוק, להשתמש בפרטים על מנת להציג ללקוחות האתר עדכונים ו/או חומר שיווקי העשוי להיות רלוונטי לגביהם, בין באימייל, בין במסרונים (SMS) ובין בדרכים אחרות ובין חומרים שהחברה יבחרו להעביר ללקוח.

רכישה מכוונות דרך האתר

החברה מאפשרת ללקוחותיה לרכוש את מוצריה באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. כל תעבורת המידע הרגיש מוצפנת בפרוטוקול SSL המגן על המידע. החברה מתחייבת לשמור בסודיות את הפרטים האישיים שנמסרים לידה וכן את הרכישות שביצע הלקוח. במידה ולמרות הכל, יעשה שימוש לרעה בפרטי כרטיס האשראי, ע"פ חוק – מחויבת החברה המנפיקה את כרטיס האשראי להחזיר ללקוח את מלוא סכום העסקה.

משלוח וטיפול בהזמנות

אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להבטיח שההזמנה תגיע במהירות, ובהתאם לסל המוצרים שעודכן בעת הרכישה. יחד עם זאת, עשויות להתרחש טעויות אנוש בעת ליקוט פריטים להזמנה וטיפול במשלוח.

מוצרים שאזלו מהמלאי

אספקת המוצרים בפועל כפופה למלאי המוצרים שיימצא באותה עת בידי החנות. אנו עושים משקיעים זמן ומאמץ בתחזוקת מלאים אך במקרים חריגים עשויה שלא לספק מוצרים שחסרים במלאי החנות בעת ליקוט ההזמנה. כמובן שבמקרה שכזה לא תחויבו עבור מוצרים שלא יסופקו בפועל. לא תישא בשום טענה, תביעה או דרישה בגין מוצרים שלא סופקו (כאמור, יבוצע זיכוי בגינם).

להלן תנאי הרכישה באתר:

ביצוע פעולת תשלום באתר, יעשה ע"י בעל כרטיס האשראי.

כל עסקה תדרוש אישור מקדים של חברת האשראי בהתאם לפרטים שנמסרו ע"י הלקוח לצורך ביצוע הרכישה.

החברה מתחייבת לספק ללקוחותיה מוצרים תקינים וחדשים.

החברה תישא באחריות מקסימלית עד לגובה עלות המוצר כפי שנרכש ע"י הלקוח.

התחייבות לאיכות וטיב המוצר הינה מחובתו של היצרן ו/או הספק, בכפוף לחוקים ולתקנות להגנת הצרכן.

האתר יחליף כל מוצר פגום אשר הגיע לידיו של הלקוח בכפוף לתנאים הבאים: המוצר נשלח חזרה תוך 14 ימים מיום קבלתו. המוצר יוחזר באריזתו המקורית בלי שנעשה בו כל שימוש, או שנעשה בו שימוש מצומצם עד אשר התגלה כי אינו תקין.

במידה ותחול שגיאה – בתיאור המוצר, מחירו, בתנאי התשלום, בתמונת המוצר או בכל חומר אחר שיוקלד, או בעת קבלת הנתונים מהלקוח במעמד מסירת פרטים לביצוע הרכישה, תהיה החברה רשאית לבטל את הרכישה.

על הלקוח להתחייב למסור מידע מדויק ומעודכן. החברה שומרת על זכותה לפעול לפי שיקול דעתה הבלעדי במידה והתחייבות זו תופר ע"י הלקוח.

האתר לא ישא באחריות כלשהי לוירוסים, תקלות או כל גורם אחר אשר עלול להפריע ו/או לפגום בשירותי האתר, מערכת המחשב או בתשתית המשתמש.

פרטיות

החברה עשויה לאסוף מידע הנוגע לדפוסי השימוש ברשת, וזאת לצורך שיפור שירותי החברה והאתר, לצורך פרסום ממוקד או לצורך מסחרי אחר בכפוף לחוק.